Работно време на ЦЕНТЪРА ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ:
от понеделник до петък
08:30 - 17:00 часа без прекъсване
В случаите, когато в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на Центъра за административно обслужване продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след края на обявеното работно време.
Препоръки за комуникация на граждани и организации със Столична регионална здравна инспекция
ТЕЛЕФОННАТА ЦЕНТРАЛА Е АВТОМАТИЧНА
Е-мейл: director@srzi.bg
Столична РЗИ обявява телефони 0889 510 399, 070050014 за въпроси свързани с COVID-19
Цената на обаждане към номер 0700 - съгласно тарифния план и условията на мобилния оператор за конкретния абонат.
На тези телефони може да задавате своите въпроси относно COVID-19, да осъществите връзка с дежурен епидемиолог, както и да получите информация за заявяване, разпределяне и получаване на ваксини.
Считано от 01.09.2022 г. всеки работен ден от 08:30 до 17:00 часа могат да се задават въпроси относно COVID-19 на телефонни номера: 0882 440 471 и 0882 932 220.
Сигнали за нарушения относно забраната за ТЮТЮНОПУШЕНЕ на територията на област София-град, съгласно Закона за здравето (изм. и доп. ДВ. бр. 40/29.05.2012 г.) могат да се подават на GSM 0889 822 626 (от 8:00 до 20:00 в работни дни).
Сигналите, подадени в интервала от 20:00 до 08:00 ч. на денонощието и в празничните и почивни дни, можете да запишете след включване на гласова поща.
Банка УниКредит Булбанк клон Батенберг
IBAN: BG13 UNCR 9660 3120 6694 11
BIC: UNCRBGSF
ЕИК: 176034554